Overslaan en naar de inhoud gaan

Opvang

Buitenschoolse opvang nodig? Je kunt hiervoor terecht bij De Notelaar !

Opvang De notelaar

Welkom in de opvang bij Monique en Jelka.

Ik ben Monique Devroede, geboren op 20april 1969,ben gehuwd en mama van Daan, ik werk al 24 jaar in de opvang van de Notelaar en woon ondertussen ook al 9jaar in de school omdat ik de taak van huisbewaarster op mij heb genomen. De opvang doe ik nog altijd even graag, bezig zijn met de kinderen, huiswerk maken, knutselen zijn de leukste dingen tijdens mijn dag. In de opvang voel ik me thuis met de kinderen om me heen.

Mijn naam is Jelka, geboren op 26 oktober 1991. Zelf heb ik geen kinderen, maar het werk in de opvang is mijn droomjob. Ik werk al sinds mijn 21ste in de opvang. Eerst bij een private werkgever. Sinds 2 jaar bij stad Aalst. Mijn taak was eerst ambulante begeleider, zo weet ik de werking van alle 13 scholen van de stad. Sinds ik kind was zei ik altijd al dat ik graag met kinderen wou werken, deze droom heb ik kunnen verwezenlijken. Het werken met kinderen, knutselen, band opbouwen… vind ik fantastisch. Hier haal ik ook mijn energie uit.

Onze opvang bij Monique en Jelka is alle werkdagen open van 7 uur tot 18 uur.
Het is fijn vertoeven in de opvang omdat er toffe activiteiten worden gepland.
Sfeerbeelden van de leuke activiteiten kan je zien op: https://www.facebook.com/groups/375643130119930
Er is toezicht door de leerkrachten vanaf 8.00 uur.
Op donderdag en vrijdag hebben we een samenwerking met Turelure.
Van 15u.30 tot en met 16u.30 worden activiteiten aangeboden waar kinderen kunnen deelnemen mits vooraf in te schrijven.

Buitenschoolse opvang stad Aalst

Op schooldagen kunnen kleuters en lagere schoolkinderen terecht in de stedelijke basisscholen. Deze opvang gebeurt voor, tussen en na de schooluren en op woensdagnamiddag.

De opvang gebeurt door gediplomeerd personeel. Er staan dagelijks gevarieerde activiteiten op het programma: sporten, spelen, knutselen, lezen, vertellen, uitstapjes maken...

Voor meer informatie over buitenschoolse opvang kan je terecht op de pagina van Stad Aalst.